wtorek, 2 października 2012

Rymnięte podsumowanie września

Tradycyjnie (drugi raz:) piszę na blogu rymowane podsumowanie miesiąca. Liczba sylab - dwanaście, typ rymu - abba.

Zmieniłem sam nie wiem ile razy wystrój
mojego bloga w przeszłym miesiącu - wrześniu.
Jeden layout nie trwał godzin dziesięciu,
każdy kto bywał chaos na pewno wyczuł.

Całe mnóstwo linków na forach dodałem
Chociaż to metoda zbyt mało skuteczna
by jakakolwiek strona stała się wieczna,
sporo wejść z tego źródełka otrzymałem.

Dałem też element charakterystyczny,
zainspirowany nazwą tego bloga.
Dodaję do artów bohomazy pogan,
bo w końcu jestem pisarz autohtoniczny.

Blogowi urodził się młodszy braciszek.
Założyłem nowy dziennik o stand up'ie.
Parę pingów już mu tam powoli kapie,
na ogromną popularność bardzo liczę.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz