środa, 22 sierpnia 2012

Zmiana nagłówka.

"Głównym celem prowadzenia tego bloga jest szeroko rozumiany trening literacki. Można tutaj znaleźć moje wprawki i ćwiczenia oraz artykuły na temat: "Jak pisać."

To jest aktualny nagłówek mojego bloga. Czy on mi się podoba? Czy w pełni oddaje charakter tego 
e-dziennika i mój sposób myślenia o nim? Wydaje mi się, że nie do końca. Napiszę sobie nowy, a jako, że od tego właśnie są blogi, zrobię to nagłos, a raczej nawidok.

Pod spodem kilka potencjalnych wersji nagłówka. Zostawię je na parę dni, żeby się pomacerowały, a później ponownie je przejrzę i któryś wybiorę. Jeśli ktoś z czytelników (których na razie zbyt dużo nie mam) posiada uwagi, zachęcam do dzielenia się. 

1. Ten blog jest prowadzony przez początkującego pisarza. Ma być zapisem jego drogi z przystanku skończony amator do stacji rzeczowy profesjonalista. Nie znajdziesz tutaj historyjek z życia. Przeczytasz za to całe mnóstwo wprawek, ćwiczeń tekściarskich, krótkich opowiadań oraz artykułów na temat: jak pisać.

2. Jestem lamerem literackim. Chcę przestać być. Dlatego założyłem bloga i piszę, ćwiczę, czytam, analizuję, myślę, uczę się. Efekty możesz znaleźć właśnie na tej stronie. Oprócz tego przeczytasz na moim blogu artykuły jak pisać, o charakterze raczej dywagacyjnym niż poradnikowym.

3.Ten blog jest zapisem początków czyjejś kariery pisarskiej. Konkretnie mojej. Kim jestem ja? Takim o, człowiekiem. Ponieważ najlepiej uczy się na błędach, a błędy lepiej popełniać anonimowo będę się chował za pseudonimem: Autortohton. Na blogu znajdziesz artykuły, ćwiczenia, opowiadania oraz artykuły: jak pisać. Nie, nie radzę jak to robić. Po prostu wyszukuję porady dla siebie i przy okazji zamieszczam je w sieci.

4. Witam na moim blogu! Czytając go będziecie mieli okazję obserwować, jak trening czyni z lamera (mnie) mistrza (mnie kiedyś.) W jakiej dziedzinie? Szeroko rozumianego pisania. Na blogu znajdziecie opowiadania, ćwiczenia, sporo wygłupów oraz garść artykułów, uczących jak pisać (nie radzę, wyszukuję.)

5. Tu Autortohton. Chcę być pisarzem. I będę nim. Muszę się jedynie nauczyć pisać. Właśnie po to założyłem tego bloga. Zamieszczam na nim opowiadania, ćwiczenia, wprawki, śmieszne teksty, rzadziej przemyślenia, w miarę często wygrzebane w sieci porady dotyczące pisania.

6. Usłyszałem kiedyś, że najlepiej uczy się pisania przez prowadzenie dziennika bądź bloga. Zastosowałem się do tej rady i poprzez prowadzenie tej strony planuję przerobić siebie w pisarza z prawdziwego zdarzenia. Zamieszczam tutaj ćwiczenia literackie, wprawki, recenzje, artykułu, bzdety oraz rady odnośnie pisania.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz